Ideální jídelníček

15.11.2017

Ideální jídelníček

Snídaně

1 dávka džusu z mladého ječmene nalačno

po 15-20ti minutách obilninovou(nejlépe bezlepkovou) kaši - jáhelnou, rýžovou, pohankovou, kukuřičnou s přidáním semínek(dýně, slunečnice,...) a ovoce(čerstvé, sušené) zalitou vařící vodou a oslazenou přírodním sladidlem(sladěnka, rýžový sirup, kukuřičný sirup, melasa,med) + přidat 1 lžičku wurzelkraftu těsně před konzumací

 

Svačina před obědem

ovoce (jablko, banán, hroznové víno, ...)

 

Oběd

zeleninové polévky

znovuobjevte staré vynikající potraviny jako jsou pohanka, jáhly, čočka, hrách, fazole, soja

maso nejlépe vůbec eventuelně občas libové, nejlépe ryby

objevte a vyzkoušejte šmakouna, sojové ďobáčky, robi, seitan, tofu, tempeh, natto, kuskus, cizrnu, rýži natural, rýži parboiled

hodně zeleniny(pozor - pouze 1/3 denního množstvní syrovou a 2/3 krátce podušenou)

vařený brambor

 

Odpolední svačina

zeleninový salát, zelenina, celozrnné pečivo

 

Večeře

podušená zelenina, zeleninové či luštěninové pomazánky, celozrnné pečivo

 

Před spaním 1 dávka džusu z mladého ječmene

Přes celý den důsledně dodržovat pitný režim: pí-voda, neperlivá voda, bylinkové čaje, zelené čaje,  zeleninové či ovocné šťávy

Vypít minimálně 2 litry tekutin z čehož minimálně 1 litr čisté vody

MzQ4ZT