Staň se fanouškem Zdravé výživy
 

KONTAKTY

Zdeňka Lantová
Poříčská 17
54932 Velké Poříčí
tel: +420 777 923 668
info(a)dobre-zdravi.cz

NOVINKY

arr3Nová kniha MUDr. Jonáše "Jak dál po antibiotikách"   Slovo antibiotikum s námi žije od roku 1943 a pro mnoho lidí se stalo synonymem léku. Díky... arr3arr3Spustili jsme nový e-shopKromě zcela nového designu u nás teď můžete pohodlně nakupovat i z mobilu a tabletu....

ANKETA

Jak se vám líbí náš nový design?

Jsem nadšený/á 57% Moc se mi líbí 16% Průměr 12% Vůbec 15%

ZBOŽÍ V AKCI

naše cena 97 Kč
skladem
naše cena 3 029 Kč
skladem
naše cena 5 498 Kč
skladem

NEJPRODÁVANĚJŠÍ

naše cena 172 Kč
skladem
naše cena 110 Kč
skladem
naše cena 68 Kč
skladem

» Provozní a reklamační řád

 

Provozní řád


I. Přijetí objednávky


Po provedení objednávky Vám bude obratem odeslán email, potvrzující přijetí objednávky. V případě, že v tomto potvrzení naleznete nějaké nesrovnalosti kontaktujte nás co nejdříve (emailem nebo telefonicky +420 777923668). V co nejkratším termínu budete kontaktováni buď telefonicky nebo emailem o způsobu a termínu dodání objednaného zboží. Zákazník může rovněž stav objednávky sledovat v Kartě zákazníka v Historie objednávek.


II. Zrušení objednávky ze strany zákazníka


Zákazník může do 1 týdne od přijetí objednávky zrušit svou objednávku, pokud ještě nebyla expedována, a to i bez udání důvodu. Zrušení se provádí zasláním emailu na naše zákaznické oddělení. Zde lze zrušit buď některou z položek objednávky nebo objednávku celou.

V případě, že platba za zboží již byla provedena zálohově a objednávka je zrušena ještě před expedicí zboží, bude záloha převedena zpět na účet zákazníka, odkud zálohová platba přišla.

Při platbě zálohově, může být v případě jednostranného zrušení objednávky zákazníkem vrácena snížená záloha s odečtením bankovního poplatku, které byl účtován bankou příjemci platby. Poplatky jsou podle aktuálních platných ceníků banky příjemce platby v okamžiku zaplacení zálohy. V případě online platby pomocí eBanky tvoří poplatek za vrácení zálohy 1% ze zaplacené zálohy.

III. Zrušení objednávky ze strany provozovatele e-shopu www.dobre-zdravi.cz


Vyhrazujeme si právo zrušit objednávku nebo její část a odstoupit od smlouvy v těchto případech:

  • zboží se již nevyrábí nebo nedodává,
  • zboží je dlouhodobě nedostupné,
  • cena zboží se změnila o více než 10% nahoru, nebo byla chybně stanovena.V případě, že tato situace nastane, budete informovani emailem nebo telefonicky.

IV. Ceny zboží


Ceny zboží jsou pravidelně aktualizovány a lze je ověřit u jednotlivých produktů. Ceny za dopravu či ceny za dobírku jsou uvedeny v sekci Doprava a platby.Před odesláním objednávky bude vypočtena celková cena za zboží včetně souvisejících poplatků, a zákazník bude vyzván k jejich odsouhlasení.

V případě nepřevzetí zásilky zasílané na dobírku v úložní době, dochází ze strany zákazníka k porušení obchodních podmínek, protože zákazník je ze strany prodejce automaticky informován o potvrzení a stavu objednávky (elektronickou poštou). Opakovaně tímto upozorňujeme, že prodloužená doba expedice není důvodem ke stornu objednávky či nepřevzetí zásilky s objednaným zbožím.

Nepřevzetí zásilky

V případě nepřevzetí zásilky zasílané na dobírku v úložní době, dochází ze strany zákazníka k porušení obchodních podmínek, protože zákazník je ze strany prodejce automaticky informován o potvrzení a stavu objednávky (elektronickou poštou). Opakovaně tímto upozorňujeme, že prodloužená doba expedice není důvodem ke stornu objednávky či nepřevzetí zásilky s objednaným zbožím.Na argumenty či odůvodnění nepřevzetí ( např.neobdržení oznámenky apod.) není v tomto případě brán ohled.

Každému zákazníkovi je v případě nepřevzetí zásilky  účtován jednotný  poplatek a to ve výši 150 Kč.Tento poplatek zahrnuje vzniklé náklady za poštovné a balné. Zákazník je povinen uhradit tuto částku na bankovní účet č.35-9561630257/0100. Odesláním objednávky zákazník souhlasí s obchodními podmínkami a tím i se zaplacením poplatku v případě nepřevzetí zásilky v úložní době.

V případě, že zákazník není ochoten dohodnout se s námi na opětovném zaslání či zaplacení poplatku, bude celá pohledávka předána k vymáhání.

Pokud zákazník nekomunikuje, nehodlá škodu či vzniklé náklady uhradit, není schopen se s prodejcem jakkoliv smírně dohodnout, nezbývá nám než uplatnit pokutu dle těchto obchodních podmínek a pohledávku eventuelně předat k právnímu vymáhání. Za takovou situaci nese plnou vinu kupující a hradí také zvýšené náklady z důvodu svého počínání, které těmito komplikacemi s vymáháním pohledávky vznikají.

Reklamační řád


V závislosti na povaze vady má kupující při uplatnění reklamace tato práva:

  • jde-li o vadu odstranitelnou, právo na bezplatné, řádné a včasné odstranění vady, právo na výměnu vadného zboží nebo vadné součásti, není-li to vzhledem k povaze vady neúměrné. Není-li takový postup možný, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.
  • jde-li o vadu neodstranitelnou bránící řádnému užívání zboží, právo na výměnu vadného zboží nebo odstoupení od kupní smlouvy, tatáž práva spotřebiteli náleží, jde-li sice o vady odstranitelné, jestliže však kupující nemůže pro opětovné vyskytnutí vady po opravě nebo pro větší počet vad věc řádně užívat. Za opětovné vyskytnutí vady se považuje, jestliže stejná vada bránící řádnému užívání, jež byla v záruční době již nejméně dvakrát odstraňována, se vyskytne znovu. Větším počtem vad se rozumí, má-li věc současně alespoň tři vady bránící jejímu řádnému užití.
  • jde-li o jiné vady neodstranitelné a nepožaduje-li spotřebitel výměnu věci, má právo na přiměřenou slevu z kupní ceny nebo odstoupení od kupní smlouvy.

Při uplatnění reklamace je třeba prokázat, že reklamované zboží pochází od prodávajícího a kdy bylo zakoupeno. Kupujícímu doporučujeme spolu s vadným výrobkem předložit doklad o zaplacení (fakturu, prodejku), event. záruční list. Reklamace vady se uplatňuje vždy v sídle provozovatele.

Pokud se zákazník rozhodne reklamované zboží na adresu sídla provozovatele zaslat, ve vlastním zájmu si vede tak, aby bylo zboží zabaleno do vhodného a dostatečně chránícího obalového materiálu, který vyhovuje nárokům přepravy křehkého zboží a označí zásilku příslušnými symboly.

Prodávající vydá kupujícímu písemné potvrzení o tom, kdy byla reklamace uplatněna, co je jejím obsahem, jaký způsob vyřízení reklamace je požadován; dále potvrzení o datu a způsobu vyřízení reklamace, včetně potvrzení o provedení opravy a době jejího trvání, případně písemné odůvodnění zamítnutí reklamace. O reklamaci prodávající rozhodne ihned, ve složitých případech do tří pracovních dnů. Do této lhůty se nezapočítává doba přiměřená podle druhu výrobku či služby potřebná k odbornému posouzení vady. Reklamaci včetně odstranění vady prodávající vyřídí bez zbytečného odkladu, nejpozději do 30 dnů ode dne uplatnění reklamace. Po uplynutí této lhůty má spotřebitel stejná práva, jako by se jednalo o vadu, kterou nelze odstranit.

V případě oprávněné reklamace má kupující právo na náhradu nákladů spojených s reklamací (zejména poštovného, které uhradil při odeslání reklamovaného zboží). V případě odstoupení od smlouvy z důvodu vady věci má spotřebitel také právo na úhradu nákladů k tomuto odstoupení. V případě neoprávněné reklamace bude zboží zasláno zákazníkovi zpět na jeho náklady. Náklady spojené s přepravou zboží k zákazníkovi po vyřízení oprávněné reklamace jsou hrazeny prodávajícím.

Dle domluvy může být zákazníkovi poskytnuta okamžitá náhrada, což však nemůže být považováno za uznání oprávněnosti reklamace a zákazník se převzetím této náhrady zavazuje, že v případě zamítnutí reklamace zaplatí provozovateli náklady na nákup této náhrady a její dopravu k zákazníkovi. Na tuto skutečnost, jakož i na předpokládanou výši těchto nákladů, musí být kupující předem řádně upozorněn.

Reklamace doporučujeme uplatnit prostřednictvím emailu: info@dobre-zdravi.cz, nebo na tel. číslech: 777 923 668 nebo 608830709. Při reklamaci, prosíme, vždy uvádějte číslo faktury nebo objednávky.


Zákazníky upozorňujeme na balíky, které si nechávají posílat Českou poštou. Po obdržení zásilky, si prosím balík zkontrolujte před pracovníkem České pošty. Pokud došlo k nějakému poškození balíku ze strany dopravce, reklamační list musíte sepsat na místě s pracovníkem ČP, nebo nejpozději do 24 hodin na Vaší doručovací poště. Může se stát, že pozdější reklamace nemusí být uznaná.

 

MDBiY